S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

Nie sme platcovia DPH!         

NOVINKY

arr325.3.2020 NASKLADNENIE TRUMPETER; HOBBY BOSS2.7. sme naskladnili - modely a výstavné vitríny Trumpeter - modely Hobby Boss... arr327.6. 2020 NASKLADNENIE Revell a Shesto- Farby emailové a akrylové Revell - Chémia Revell - Náradie Shesto... arr318.06.2020 Naskladnenie Tamiya- Modely hlavne bojová technika TAMIYA - Farby a chémia TAMIYA - Štetce a ďalšie náradie Tamiya... arr316.6.2020 NASKLADNENIE Gunze Sangyo- farby a chémia GUNZE... arr320.5.2020 Naskladnenie náradia Handy, Fahrenheit- pinzety, kliešte, lupy, vŕtacie a gravírovacie náradie... - náradie Fahrenheit... arr319.5.2020 Naskladnenie tovaru Airfix, Humbrol, Italeri, Academy, Revell- modely Airfix - farby a príslušenstvo Humbrol - modely Italeri, Academy - chémia Revell...

TOVAR V AKCII

Vaša cena 49,90 €
skladom
Vaša cena 7,14 €
skladom
Vaša cena 36,50 €
skladom

Úvod »Plastikové modely»Autá a motocykle » Trabant 601S 25 Jahre Mauerfall; 1:24


        

Trabant 601S 25 Jahre Mauerfall; 1:24

Limited Edition 2014 ks

na objednávku

 

Skladom: 0 ks
Dostupnosť: Na objednávku (väčšinou do 14 dní)
Číslo produktu: re-02014
Vaša cena:
27,43 €

do košíka:
  ks  

Popis

Výrobca: Revell
Značka/Výrobca originálu: VEB Sachsenring
Mierka: 1:24
Kategória: Osobné autá
Obtiažnosť: 3

počet dielov: 150
dĺžka: 149 mm

 

Trabant je jedna zo značiek automobilov vyrábaných v minulosti automobilkou Sachsenring v saskom meste Zwickau. V 80-tych rokoch sa stal mimoriadne populárnym aj v niekdajšom Česko-Slovensku. Okrem NDR bol zvlášť rozšírený aj v Maďarsku. Odhaduje sa, že spolu sa ich vyrobilo 3,2 miliónov kusov. Auto malo neekologický vzduchom chladený dvojtaktný dvojvalcový motor s objemom 600 cm3. Ako palivo slúžila zmes benzínu a oleja M2T. Keďže nemalo ukazovateľ stavu paliva, bola pridaná mierka, ktorá po zasunutí do nádrže ukázala hladinu paliva. Priemerná spotreba bola asi 6 litrov/100 km.

Prvým typom bol Trabant 600 s oblými tvarmi karosérie a jeho nástupcom bol hranatejší Trabant 601 s hrdým názvom Limusine alebo Combi. Prevodovka bola 4 stupňová s radiacou pákou pod palubnou doskou. Karoséria bola dvojdverová plus zadné dvere v prevedení Combi, mala oceľový skelet s prilepenými plátmi plastu, vďaka čomu si získal prezývku PVC jaguár alebo BMV(Bakelitové Motorové Vozidlo). Bol určený pre 4 osoby. Vyrábal sa aj v prevedení pre invalidov - tzv. Hycomat, ktorý mal ovládanie spojky na radiacej páke. Pred ukončením jeho výroby sa vyrábal aj so štvortaktným motorom Volkswagen a s nádržou benzínu nie v motorovom priestore, ale v zadnej časti vozidla. Tiež elektroinštalácia bola zmenená zo 6 V na 12 V. Jeho nevýhodou bolo náporové kúrenie, ktoré bolo účinné len počas jazdy.

MDNjYmZlN